mandag den 1. april 2013

Skoledrengen

Så skal der lige komme et billede/prale indlæg fra moderen.

Det var sgu lidt vildt at aflevere Alexander i skole idag. Ja, det var kun for tre timer, men han blev bare afleveret, og så kunne jeg ellers komme og hente ham tre timer senere. Det var lidt grænseoverskridende da det som regel er en lidt anderledes indkøring man bruger i Danmark.

Men det gik rigtig godt! Alexander klarede det rigtig godt.

Jeg synes hans vinken da jeg sagde farvel var en anelse for ivrig, han kunne da godt have været bare en smule trist (altså det mener jeg jo ikke). Jeg fik selv fældet et par tårer af både stolthed over min dejlige dreng og også en smule sorg over at han er så stor allerede. Min skoledreng!

Det var godt at jeg have stor støtte fra Katrine som straks efter vi havde vendt ryggen til skolebørnene foreslog at jeg tog solbriller på. Og så blev der ellers hygget i de tre timer Alexander var i skole. Vi brugte tiden i centret Ion Orchard. Super center hvor man virkeligt kan bruge penge hvis man vil. Vi spiste frokost og ledte efter skoletaske til Alexander. Vi fik også selskab af 'store Alexander' (altså en studiekammerat, ikke min søn.

Læreren fortalte at han gerne ville fortælle en del, men hun kunne af gode grunde ikke forstå ham. Fair nok! Men hun var meget imponeret over ham, han havde på intet tidspunkt været ked af det, han var ude og tisse hele to gange (I know, det er noget som kun mødre bliver stolte over), han havde kreeret en fin påskekurv og han var storsmilende da han blev hentet.

Der kommer lige lidt billedespam.


Første linie af billeder er fra før skolen, anden er fra efter! En gald forventningsfuld dreng på vej til skolen, og efter skolen viser han den fine påskekurv frem han har lavet, den nye taske han har fået til sine skoleting, og til sidst en meget meget træt dreng der bliver båret sovende ud i bilen og sovende ind i seng efter en super hyggelig aften hos Katrine og Martin.

1 kommentar:

  1. Tillykke med jeres store skoledreng. Så dygtig han er!
    Og giv lige en møzzer til jeres oversmukke tøsepige også. Is it a boy? PAH! Det er da én med meget underlige øjne, der spørger om den slags.
    Knus fra Søsum

    SvarSlet