torsdag den 28. marts 2013

Is it a boy?

Argh - jeg forstår det ikke!

Jeg synes ikke Saga er specielt drenget at se på - jeg ved godt at hun ikke har så meget hår, men når hun sidder i den røde klapvogn i en lyserød kjole og der kommer en og spørger: "Is it a boy?" Nej for fanden, det er en pige - jeg går ind for kønsneutralt tøj, men jeg ville da aldrig, ALDRIG, give min søn en lyserød kjole på. Eller i hvert fald ikke før han selv bad om det, men det er noget helt andet.

Følgende samtale har rent faktisk fundet sted:

Asiat: "How old is he?"
Mig: "SHE is seven months."
Asiat: "Oh, it's a girl."
Mig: "Yes."
Asiat: "Oh, he's so cute!"
Mig: "Yes, SHE is..."

Asiat: "Ah, yes. It's a girl. ... He really is beautiful."
Mig: suk.. "Thank you"


Og så lige et billede af min lækre baby PIGE!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar