onsdag den 20. marts 2013

Indtryk efter 48 timer på Sentosa

Her har været lidt stille på bloggen, men det skyldes at vi ikke har noget internet. Her er dog lige lidt skrevet på mobilen. 
  • Gad vide om man nogensinde bliver træt af at vågne til lyden af havet. Selvom man er blevet vækket meget tidligt af ungerne. 
  • Det er virkeligt 'White man island' som Katrine kalder det - folk kører bil som en brækket arm og parkerer som om de var blinde. 
  • Her er virkeligt varmt!
  • Jeg elsker vores lejlighed, men der er dog nogle småting som skal laves inden vi er helt tilfredse...
  • Alexander kan også li' det her. 'Eij, her er virkelig flot, mor' - sagt om alle værelser i lejligheden. 
  • Jeg glæder mig til internet (men vi skal stadig vente en uge før det er i orden)
  • Vores lejede møbler er ikke så grimme som jeg havde frygtet, og de er ikke beige...
  • ...men jeg glæder mig vildt til vi får vores egne ting. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar