lørdag den 9. marts 2013

Billeder indefra

Så har vi været ude og se lejligheden igen. Mest for at Rasmus vidste hvad han havde sagt ja til - det er trods alt ham der tjener pengene og betaler huslejen for tiden.

Her er lidt billeder fra vores nye hjem (hvis alt går som det skal - der mangler stadig nogle underskrifter)
Først lidt billeder af altanen og vores fine udsigt! Det meget lyse på billederne er altså havet, men det er lidt svært for kameraet at få belyst alle billederne fornuftigt.

 Så er der vores stue og køkken - der er også en slags baggang med rum til maid og med vaskemaskine og tørretumbler.

Master bedroom - udsigen fra værelset og fra badeværelset - jeg glæder mig til jeg skal ligge i badekarret og nyde udsigten :)

Til sidst lidt billeder fra de andre værelser. De tre andre soveværelser har udsigt til marinaen.

2 kommentarer:

  1. Tillykke med jeres (forhåbentligt) nye hjem. Hvor er der fint!
    Det slår da vores markudsigt med et par længder - og vejret slår vores med et betragteligt antal grader.
    Jeg håber at Rasmus falder godt til på sit nye arbejde og at I allesammen har det godt! Knus & kram fra Søsum

    SvarSlet
  2. Hej Diana
    Dejligt at høre fra dig - har tænkt meget på dig, og overvejet hvordan jeg kunne skrive til dig... Kan du ikke sende mig en mail, så jeg har en mail på dig? maria (snabela) idive.dk
    Knus fra Singapore

    SvarSlet