mandag den 4. marts 2013

Wir sind allein

Så startede vi vores nye liv for alvor. Rasmus på arbejde mens jeg passer unger.
Behøver jeg at sige at jeg glæder mig til vi finder et bedre sted at bo? Og til at vi finder en maid?


Nå, men det sagt, så er dagen gået nogenlunde - der har været nogle enkelte kriser, men det skal der næsten være når man har med en på 3,5 år at gøre.

Men vi fik da spist is, handlet ind til kage til far, leget brandmand, skattejagt, sovet middagslur (eller nogle af os gjorde), bagt kage og hygget med fjernsyn. Jeg lover at det bliver bedre imorgen, så skal der ske lidt mere tror jeg... Skal bare lige finde ud af hvad det er der skal ske.

Her er lidt stemningsbilleder fra vores første rigtige dag alene.

Og tjek lige Alexanders nye t-shirt - han er MEGA stolt af den! Og Saga der kan kravle! Super pigen.

3 kommentarer:

  1. Har i været forbi den danske sømandskirke? Kan godt anbefales til networking...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja tak :) Vi har været der til et fastelavnsarrangement, og jeg har været der med Alexander til legestue. og vi kommer helt sikkert til at bruge den til at få nogle gode råd om diverse og måske starte nogle nye venskaber.

      Slet
  2. Ja det er hårde odds at være alenemor. Jeg har lige haft en syg Felix i en uge, mens Nik har været i Sydkorea og på Fyn. GAB siger jeg bare!- Altså ikke af kedsomhed, men fordi man da bliver forbisket træt!! Knus fra nr.117

    SvarSlet