tirsdag den 5. marts 2013

Lejlighedsstatus

Imorgen skal jeg se en enkelt lejlighed, og så skal der tages en beslutning.
Vi har allerede set en lejlighed vi gerne vil bo i, men beliggenheden af den jeg skal se imorgen er også rigtig god, så hvis den er lækker, så er det den vi tager, eller bliver det den vi allerede har set... Forvirret? Well, men jeg glæder mig bare til at få jagten på en lejlighed overstået - og det er den nok imorgen!

Katrine er så fantastisk at hjælpe med at se efter ungerne mens jeg kigger lejlighed, og det er praktisk, for det er meget tæt på der hvor hun bor :)

Og så må Rasmus bare stole på at han fantastiske kone kan vurdere lejligheden og dens potentiale på hans vegne også!

Glæder mig!

Der kommer lige lidt billeder fra den vi allerede har set.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar