fredag den 19. april 2013

Besøg fra Danmark!

Så har vi fået vores første gæster og det er bare dejligt. Det er min mor og Michael, og lige nu er de ved at sove lidt af deres jet lag væk.

Med sig bragte de rigtig mange dejlige ting fra Danmark som vi har savnet på trods af at vi kun har været her i 2 måneder. Men det er noget andet at være på ferie i så lang tid, så ved man at man kommer hjem til det man savner, men når vi bor her, så er der bare ting der er rare at have.

Mere om de fine ting de havde med en anden gang.

Med sig bragte de også disse:
... og jeg er super spændt på hvad det er!

Håndskriften kan jeg kende, så jeg ved hvem de er fra, men indholdet kender jeg ikke endnu! Og jeg har fået at vide at jeg skal vente til Rasmus er hjemme så vi alle er sammen! ØV! Jeg er bare så nysgerrig. Men det er bare dejligt med sådan en overraskelse fra dejlige venner. Og jeg siger allerede tak nu, indholdet ukendt, for det var bare en dejlig følelse at vide at nogen har givet min mor og Michael pakker med til os.

Tak TeamHarsløf!

Jeg glæder mig til Rasmus er hjemme så jeg kan se indholdet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar