onsdag den 15. maj 2013

Øv!

Det er svært at få groft brød her i Singapore, og jeg har et stykke tid ledt efter noget Saga-venligt brød der var lidt groft i det. 

Derfor blev jeg glad da jeg fandt en brødblanding der lød helt perfekt. 
Brødblanding blev købt og idag fik jeg endeligt taget mig sammen til at få det bagt med stor hjælp fra Alexander. Eller det vil sige, det er ved at hæve mens jeg skriver. 

Men den store skuffelse kom da jeg klippede pakken op og der breder sig en duft/lugt/dunst af kommen! Jeg HADER kommen. Og hvorfor komme kommen i et grovbrød?!? Og de burde advare på pakken at man skal have passeret 70 år for at kunne spise resultatet af brødblandingen. Det er unfair at velmenende forældre der leder efter noget groft brød til deres babyer bliver så slemt overraskede når de bare leder efter en fool-proof brødblanding. 
Nå, men vi må se om Saga, på trods af at hun er næsten 70 år for ung, kan lide brødet. 

1 kommentar: