søndag den 22. december 2013

Fantastisk fødselsdag!

Jeg kan slet ikke få armene op! Som i overhovedet ikke! Så fantastisk var min fødselsdag igår. 

Normalt er det jo et spørgsmål om at få armene ned, men i mit tilfælde er det omvendt. 

Startede dagen med en times cirkeltræning. Helt vildt godt, men også virkelig hårdt. Det var som om træneren havde skruet en hel del op for intensiteten når nu det var sidste træning inden jul. Men fedt var det. 

På vejen hjem blev der købt lidt morgenmad og så blev der ellers hygget i Ravnereden med ost og pålægchokolade på brødet. Ikke noget var bruger til dagligt :) Der blev også åbnet gaver fra Rasmus og ungerne, søde Charlotte og fra vores dejlige hjælper Jane. 

Under morgenmaden blev jeg ringet op af en fra cargoterminalen i Changi lufthavn om at der var ankommet en pakke som jeg kunne hente. Så efter lidt leg og hygge med ungerne drog Rasmus og jeg i lufthavnen for at slås med lidt singaporeansk bureaukrati og efterfølgende få udleveret to store papkasser fra DK. 

På vejen tilbage havde Rasmus planlagt at vi skulle ud og sejle. Enten Laser jolle eller Hobie Cat. Desværre var der helt vindstille, så vi måtte gå efter back up planen. Men det var heldigvis også helt vildt sjovt, for det betød halvanden times leg og sjov på kabelbane. 
Jeg kan nok konkludere at det er kombinationen af morgentræning og wake board der er skyld i de meget trætte arme idag :)

Efter en vildt sjov oplevelse på kabelbanen tog vi hjem igen og hyggede lidt med ungerne og åbnet pakke og gaver fra DK. Så blev der badet og klædt om og så gik turen ind til byen hvor vi skulle spise. 

Efter mit ønske havde Rasmus bestilt bord på en restaurant i Gardens By The Bay, en slags botanisk have som ikke er den oprindelige botaniske have... Vi kunne dog konkludere at det ikke er et sted vi kommer tilbage, men så er det prøvet. 

Efter maden gik vi hen til Marina Bay Sands hvor vi nød en drink på toppen af hotellet, 57. etage. Smuk udsigt, lækre drinks og god musik. Dejlig måde at afslutte dagen. 
Alt i alt en dejlig dag. Og den blev bestemt ikke dårligere at alle de søde hilsner på SMS, facebook og mail. Tusinde tak for dem alle! Og tak for pakken fra Danmark med gaver til fødselsdag og jul. Det var fantastisk arrangeret at den kom på mig fødselsdag. 

Og som en lille bonus oven på det hele, så fandt jeg her til morgen ud af at jeg fra nu af deler fødselsdag med en lækker lille  fyr der kom til verden igår! Tillykke med ham. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar