tirsdag den 3. december 2013

Jul i Ravnereden


Så har vi fundet et juletræ. Eller det vil sige en juleplante, for det ligner ikke helt et juletræ som vi er vant til dem i Danmark. Men det er fint og lige præcis som jeg ville have det. 

Jeg er ikke så vild med tanken om et plastiktræ og jeg synes de importerede juletræer man kan købe her er grimme, dyre og så holder de ikke så godt i varmen. 

Jeg har ledt et stykke tid efter det perfekte træ. Jeg vidste hvilken sort jeg gerne ville have, men har haft svært ved at finde et som passede i højden. Enten var de 4-5 meter høje eller også var de 20-30 cm høje. Men idag fandt jeg et, og jeg var lykkelig over at det passede i bilen. 

Det blev pyntet så snart det kom ind ad døren og der kommer lige lidt billedespam af vores fine træ... Både detaljer og et par stykker før, under og efter pyntningen. 
Og så var der også lige et billede af en glad Alexander foran hans pakkekalender. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar