fredag den 1. februar 2013

Tæt på!

Kaos og sommerfugle i maven. Det er sådan jeg føler det hele tiden. Der er ca. 2½ uge til vi flytter til Singapore hvor min mand skal være udstationeret i 2 år, måske lidt længere. 2½ uge til hele vores hjem skal være pakket og sendt med en container. 2½ uge til vi sidder i en flyver, alle fire, på vej mod nye eventyr! Det er da nok til at give sommerfugle i maven? Og jeg føler konstant at der er noget jeg glemmer at tage højde for. Der er en million ting der liiiiige skal klares inden vi rejser, en million telefonopkald med mærkelige spørgsmål om f.eks. resten af mine barselsdagepenge, arbejdsløshedskassen, vaccinationer, et sidste tandlægebesøg og så videre. Jeg har lange lister og sedler over alt med ting jeg skal huske, og alligevel sidder jeg konstant med følelsen af at der er noget jeg har glemt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar