torsdag den 28. februar 2013

Det smager lidt af hjem...

Gæt hvor jeg har været...


Jeps, jeg har været i IKEA!
Helt alene - i ny bil - i land hvor man kører i venstre side af vejen - på motorvej og det hele!

Jeg er sgu lidt stolt. Det gik bare super fint.

Og så var det dejligt at være i IKEA, hvor det hele lugter lidt af hjem - man kender nogle af navnene på varerne, de velkendte pile på gulvet fortæller hvor man skal hen, bistroen serverer velkendt mad og så videre.

Jeg fik købt nogle fornødenheder som f.eks. en skammel så Trolden kan nå vasken på toilettet, en orkidé der kan pynte lidt her i den kedelige lejlighed, nogle knive til at supplere det noget triste udvalg af sløve knive vi ellers har og lidt sjovt til børnene.

Og så besøgte jeg deres super fine mad-afdeling. Med knækbrød, kanelsnegle, Biler (slik), skorper, cider, sild på glas og en helt masse andre skandinaviske lækkerier! Desværre var rugbrødsblandingerne udsolgt, men så havde en fin lille bog bag disken man kunne skrive sit navn i, og så ringer de når de har dem igen. Det er da smart! Der kunne IKEA DK lære noget!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar