torsdag den 28. februar 2013

Green Card

Idag har vi fået taget fingeraftruk til Rasmus Green Card og mit og ungernes dependant pass. Så nu venter vi på at de bliver lavet og vi kan afhente dem.

Når vi har dem kan vi få oprettet bankkonti og et mobilnummer til mig. Det bliver dejligt, så jeg også kan bruge telefonen!

Ellers har jeg en lille krise... Jeg kan slet ikke se hvordan jeg skal få dagene til at hænge sammen med to børn der stadig er hjemme begge to når Rasmus starter arbejde imorgen, fredag. Eller det vil sige, fredagen bliver super hyggelig - har en plan om at besøge Katrine og hendes familie som er på besøg. Men mandag og alle de efterfølgende hverdage bliver en udfordring.

Men noget skal vi jo nok finde på - jeg håber bare at jeg bliver kreativ og kan finde på nogle hyggeligt ting så vi ikke kommer til at tilbringe alt for meget tid i lejligheden som altså ikke er så inspirerende!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar