søndag den 29. september 2013

Fantastisk kærestedag/bryllupsdag

10. september var det vores bryllupsdag. Sidste år havde vi en lille baby på 4 uger, så dengang blev det ikke til så meget fejring, men det gjorde det heldigvis i år!

Jane passede ungerne og Rasmus og jeg var ude og opleve byen!

Rasmus kom tidligt hjem fra arbejde og overraskede mig med en fin gave, en super lækker taske som jeg har ønsket mig i lidt tid efterhånden. Super måde at starte vores bryllupsdag :)

Så tog vi ind til centrum hvor vi hyggede rundt og så lidt af den by som vi ellers ikke har haft tid til at udforske. Vi shoppede lidt (til mig), legede turister foran Merlion, sejlede med flodtaxa, drak øl på hyggelig restaurant, drak drinks på snazzy bar og sluttede aftenen med en helt utroligt lækker middag på restaurant Equinox på 70. etage af Swissotel.

Det var den perfekte dag og det var dejligt at være ude sammen og holde i hånd og snakke og hygge og spise og drikke!

P.s.: Klik på billedet for at gøre det større..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar