lørdag den 15. november 2014

Rigtig mange 'Sidste gang'

Vi har ikke billetterne i hånden endnu, men planen er at vi forlader Singapore 14. December. Og før det sker, så er der en del ting der skal klares. En ting er pakningen, det giver sig selv, men det er også mange andre ting.

Der er ting der skal gøres/prøves/opleves sidste gang eller bare første gang inden vi rejser. 

Vi har været sidste gang i Legoland Malaysia, vi skal se venner en sidste gang, ungerne skal afslutte skolen, Rasmus og jeg har en sidste date (måske to) i Singapore og sådan kan jeg fortsætte i det uendelige. Eller sådan føles det i hvertfald lige for tiden.



Det er en forvirrende tid vi går i møde og vi gør alt hvad vi kan for at holde fast i rutiner og trygge rammer for ungerne. Vi er jo ikke de første der flytter tilbage til Danmark efter en udstationering, folk overlever, men vi skal bare lige navigere os igennem. 

Midt i alle vores 'sidste gang' er der også nogle enkelte 'første gang'. Alexander er i skrivende stund på sin første 'sleep over' hos en sød ven fra klassen og så har han fået sin første rokketand. For pokker hvor går tiden hurtigt!

Og så havde vi også vores sidste husgæst. Min veninde siden før jeg husker, Louise, var på besøg i seks fantastiske dage. Så fik jeg vist lidt af mit Singapore som jeg er ret så forelsket i. Og vi fik besøgt Rasmus arbejde - nok også sidste gang...




Ingen kommentarer:

Send en kommentar